آغاز طرح سپاس در قزوین 

 معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین از آغاز طرح سپاس و دیدار با ۹ هزار و ۵۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر در استان خبر داد.

محمدرضا شکوهی معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: طرح سپاس از طرح‌های ملی است و کارکنان بنیاد باید در اجرای این طرح همت کنند تا به نحو مطلوبی عملیاتی شود.

وی افزود: براساس برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار با ۹ هزار و ۵۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر در قالب طرح سپاس امسال انجام می‌شود.

شکوهی با بیان اینکه طرح یاد شده با هدف احوالپرسی، تجلیل از ایثارگری خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تکریم از مقام والای جامعه هدف و بررسی مشکلات و خدمات‌دهی به این قشر معظم جامعه انجام می‌شود، بر اهمیت اجرای این طرح تاکید کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین ادامه داد: در این طرح، مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید مشارکت داشته باشند تا بتوانند ضمن درس‌گیری از سیره و منش خانواه‌های شهدا و ایثار، در تجلیل از مقام والای این عزیزان کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۶۰ درصد دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به همت کارکنان بنیاد شهید انجام شده است، از زحمات آنان قدردانی کرد و گفت: امسال باید روند انجام این دیدار‌ها ادامه‌دار و مستدام باشد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین افزود: نحوه اجرای طرح سپاس باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از همه جامعه ایثارگران استان دیدار به عمل آید.

برچسب ها: بنیاد شهید ، طرح سپاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.